miercuri, 5 septembrie 2012

....   INIMA  MEA NEBUNA :)


Ce faci inimã cu mine , mã omori încet, încet ?
Când iubesc si eu mai bine , nu stii sã tii un secret !
Spui la toti în gura mare cã iubesc pe cineva
Si îmi vine câteodatã sã te-alung dac-as putea

Ia mai lasã-mã în pace, m-ai înnebunit de tot !
Sã nu crezi ca n-am putere din piept astãzi sã te scot …
Si sã vãd atunci drãgutã , încotro ai sã te duci ?
Nimeni nu-ti va mai permite altã cale sã apuci

Multã vremea-i fost stãpânã peste tot ce am iubit
Si-ai condus în galaxia unui suflet rãtãcit
Crezi cã ai sã poti vreodatã sã mã faci ca sã te iert ?
N-am rãmas decât o umbrã si cu mine mã tot cert …

Taci tu , inimã nebunã ! Nu striga cã nu mai poti !
Nu te las acum nici moartã din iubire sã mã scoti !
Te-am iertat prea multã vreme, dar acum n-am s-o mai fac
Voi iubi pânã la capãt chiar de nu-ti va fi pe plac !

Si sã nu încerci vreo clipã sã îmi stai cumva în drum
C-ai sã arzi ca o fãclie preschimbându-te în scrum !
Am sã-mi umplu cu iubire sufletu-mi lipsit de soare ,
Nu-mi vei mai conduce viata , inimã înselãtoare !...
( Mariana Eftimie Kabbout )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu