duminică, 26 iunie 2011

-Scrisoare către sora mea-oct.2008
-------------------------------------
- Lacrimi,lacrimi,lacrimi,Curg fără-ncetare,
Că am plecat din Găvan cu mare supărare!!
Dar mama nu mai este,ca să mă petreacă,aproape de Vasluianu.
Iarba-i mare prin ogradă,via şi-a scuturat frunza,
Iar eu tăind ciocanii,plângeam,mă ustura buza
Că mama nu mai este să mă certe:
Odihneşte-te baiete!
Ascult la radio,părintele Marcus duios cânta
Şi frumos sper că şi pentru MAMA de-acolo din cer
În grija lui Hristos,să-i fie cald în casă!!
Mă doare inima şi sufăr deosebit de tare ca mama nu mai este
Ca să vă dea de veste-n sat
C-a venit al ei băiat
Şi de cosit s-a apucat!!!
------------------------------------
Stăteam la masă sub nucul din grădină
Când la poartă cineva bate...
Şi pe MAMA noastră o striga medicul veterinar
Să-i facă mămăliga.
Că ia mai făcut o dată
Şi n-o uită viata toată.
Iar îmi aduc aminte şi iar sufăr în tăcere
Că MAMA nu mai este să-i faca pe plăcere
Să-i prăjească pui şi să-i dea must
Apoi să plece liber pe drum spre Goreşti în sus!!
Târziu la ora paisprezece eu mi-am strâns tot bagajul
Poate nu mă crezi şi -ţi povestesc necazul
Că mă prefac în mine să dau doar impresie,
Da la plecare când inima-mi bătea ,
Priveam în curtea noastră şi MAMA nu era!
Să crezi că viaţa-mi e-o povară
După un an petrecut la noi la tară
Plecând spre casa noastră unde am garajul
S-ajung cu voie bună
Să stau în casa mea gândind la MAMA dragă,
Plângând de dor de ea!!
Să ne facă din mână ,să-l cheme pe tata
Să-l plimbe cu maşina până la a lor bucată
De pământ care era singurile lor averi
Trudindu-şi tinereţea muncind pe la boieri!!!.
26 oct.2008 Gh.Epure.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu